eprintid: 9209 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/92/09 datestamp: 2013-02-20 10:04:56 lastmod: 2015-08-15 03:39:02 status_changed: 2013-02-20 10:04:56 type: article metadata_visibility: show title: Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості складних речень у рекламних текстах з точки зору функціонально-комунікативної категорії етикетизації, виявлено характеристики, які оптимізують сприйняття інформації. creators_name: Топачевський, С. К. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки volume: 2 number: 22 publisher: Чернівці : Книги-ХХІ pagerange: 134-138 refereed: TRUE citation: Топачевський, С. К. (2010) Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки, 2 (22). с. 134-138. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9209/1/10tskeso.pdf