%0 Journal Article %A Топачевський, С. К. %D 2010 %F zu2:9210 %I Київ : Видавничий центр КНЛУ %J Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія %K зв'язність, рекламне повідомлення, рекламний текст, еліпсис, номінативні речення, парцеляція, паралельні синтаксичні конструкції, етикетизація %N 2 %P 124-129 %T Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення %U http://eprints.zu.edu.ua/9210/ %V 13 %X Стаття присвячена дослідженню ролі синтаксичних конструкцій у забезпеченні зв'язності в англомовних рекламних повідомленнях. Забезпечення зв'язності повідомлення розуміється як вклад у реалізацію стратегії інформування в рекламному дискурсі. Розглядається зв'язність між вербальними і невербальними елементами рекламних повідомлень, а також в рамках рекламного тексту. Вперше синтаксичні побудови як засоби когезії розглядаються з позиції етикетизації англомовного рекламного дискурсу, що дозволяє пояснити етикетність їх використання з огляду на їх роль у реалізації максими способу.