eprintid: 9210 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/00/92/10 datestamp: 2013-02-20 10:05:46 lastmod: 2015-08-15 03:39:07 status_changed: 2013-02-20 10:05:46 type: article metadata_visibility: show title: Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення language: ukraine abstract: Стаття присвячена дослідженню ролі синтаксичних конструкцій у забезпеченні зв'язності в англомовних рекламних повідомленнях. Забезпечення зв'язності повідомлення розуміється як вклад у реалізацію стратегії інформування в рекламному дискурсі. Розглядається зв'язність між вербальними і невербальними елементами рекламних повідомлень, а також в рамках рекламного тексту. Вперше синтаксичні побудови як засоби когезії розглядаються з позиції етикетизації англомовного рекламного дискурсу, що дозволяє пояснити етикетність їх використання з огляду на їх роль у реалізації максими способу. keywords: зв'язність, рекламне повідомлення, рекламний текст, еліпсис, номінативні речення, парцеляція, паралельні синтаксичні конструкції, етикетизація creators_name: Топачевський, С. К. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія volume: 13 number: 2 publisher: Київ : Видавничий центр КНЛУ pagerange: 124-129 refereed: TRUE citation: Топачевський, С. К. (2010) Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення. Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія, 13 (2). с. 124-129. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9210/1/10tskrso.pdf