eprintid: 9213 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/92/13 datestamp: 2013-02-20 13:20:24 lastmod: 2015-08-15 03:39:23 status_changed: 2013-02-20 13:20:24 type: article metadata_visibility: show title: ПСИХОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ language: ukraine abstract: Статтю присвячено визначенню поняття ''готовність'' старшокласників до вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі. Мета статті полягає у розкритті психологічних компонентів формування англомовленнєвої готовності учнів до продовження іншомовної освіти у ВНЗ. Відповідно до психологічних особливостей старшокласників і сутності процесу іншомовленнєвої діяльності виокремлено п’ять психологічних компонентів, вираженість яких є показником достатнього рівня готовності майбутніх студентів до навчальної іншомовленнєвої діяльності. Зазначено, що кожен компонент передбачає відповідні вміння, сформованість яких є необхідною умовою для вивчення англійської мови в освітньому середовищі ВНЗ. creators_name: Комарницька, В. А. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 65 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 136-140 refereed: TRUE citation: Комарницька, В. А. (2012) ПСИХОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). с. 136-140. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9213/1/26ts.pdf