eprintid: 9234 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/92/34 datestamp: 2013-02-22 06:26:55 lastmod: 2015-08-15 03:42:15 status_changed: 2013-02-22 06:26:55 type: article metadata_visibility: show title: ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ РАДОСТІ В АНГЛІЙСЬКІЙ СЦЕНІЧНІЙ МОВІ (НА МАТЕРІАЛІ П’ЄСИ ЛІНН ХОУЄС ''STAGE FRIGHT'') language: ukraine abstract: У статті розвинуто традиційний опис просодичного вираження радості в англійській сценічній мові та розроблено інтонаційні портрети кожного з досліджених сценічних діалогів. Висловлено думку, що просодія є важливим механізмом формування та передачі емоцій радості, психологічного впливу реплік сценічних діалогів. Серед акустичних ознак, найбільш чітко диференціюючих емоцію радості в сценічних діалогах, виділено тональний контур реплік, характер руху частоти основного тону протягом шкали висловлення. Виявлено, що велике значення для ідентифікації типів радості мали також зміна темпу, гучності вимови. creators_name: Велішаєва, С. Е. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 65 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 225-228 refereed: TRUE citation: Велішаєва, С. Е. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ РАДОСТІ В АНГЛІЙСЬКІЙ СЦЕНІЧНІЙ МОВІ (НА МАТЕРІАЛІ П’ЄСИ ЛІНН ХОУЄС ''STAGE FRIGHT''). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). с. 225-228. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9234/1/48.pdf