%0 Journal Article %A Мосейчук, О. М. %D 2012 %F zu2:9237 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 65 %P 174-177 %T ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ ДИСКУРС ЯК КОНТЕКСТ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ НА МАСОВОГО АДРЕСАТА %U http://eprints.zu.edu.ua/9237/ %X Статтю присвячено вивченню публіцистичного дискурсу як контексту реалізації комунікативного впливу на масового адресата. Згідно результатів дослідження суть функції впливу в межах публіцистики полягає у тому, що ЗМІ не просто інформують адресата, а вказують йому як саме варто ставитися до предмету повідомлення, які висновки варто зробити та яких заходів ужити. Встановлено, що публіцистичний дискурс є середовищем систематичного поширення повідомлень серед численних розосереджених аудиторій з метою здійснення впливу на формування та зміну оцінок, думок, переконань і поведінки людей у вигляді передачі прагматично призначеної інформації.