eprintid: 9237 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/92/37 datestamp: 2013-02-22 06:27:38 lastmod: 2015-08-15 03:42:35 status_changed: 2013-02-22 06:27:38 type: article metadata_visibility: show title: ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ ДИСКУРС ЯК КОНТЕКСТ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ НА МАСОВОГО АДРЕСАТА language: ukraine abstract: Статтю присвячено вивченню публіцистичного дискурсу як контексту реалізації комунікативного впливу на масового адресата. Згідно результатів дослідження суть функції впливу в межах публіцистики полягає у тому, що ЗМІ не просто інформують адресата, а вказують йому як саме варто ставитися до предмету повідомлення, які висновки варто зробити та яких заходів ужити. Встановлено, що публіцистичний дискурс є середовищем систематичного поширення повідомлень серед численних розосереджених аудиторій з метою здійснення впливу на формування та зміну оцінок, думок, переконань і поведінки людей у вигляді передачі прагматично призначеної інформації. creators_name: Мосейчук, О. М. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 65 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 174-177 refereed: TRUE citation: Мосейчук, О. М. (2012) ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ ДИСКУРС ЯК КОНТЕКСТ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ НА МАСОВОГО АДРЕСАТА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). с. 174-177. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9237/1/34.pdf