%0 Journal Article %A Богачков, Ю. М. %A Кривонос, О. М. %D 2010 %F zu2:9253 %J Інформаційні технології в освіті %K компетентність, показники, критерії, поведінка, рівень. %P 166-169 %T ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПОБУДОВИ ТА ЗАСТОСУВАННЯ СТАНДАРТІВ ІКТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ, ВЧИТЕЛІВ, АДМІНІСТРАТОРІВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ %U http://eprints.zu.edu.ua/9253/ %X Сформульована проблема, що існуючі підходи до визначення поняття компетентності не дають змоги операційно виявляти рівень компетентності. Підхід полягає у тому, що рівень компетентності виражається через демонстрацію в діяльності, проте такі компоненти як мотивація, етичність, соціальність та поведінка можуть бути виражені через зовнішні, внутрішні та реальні показники та критерії виконання. А когнітивні та опреаціональні компоненти представляються через класичні знання, уміння, навички.