eprintid: 9253 rev_number: 18 eprint_status: archive userid: 220 dir: disk0/00/00/92/53 datestamp: 2013-03-01 12:25:32 lastmod: 2015-08-15 03:43:20 status_changed: 2013-03-01 12:25:32 type: article metadata_visibility: show title: ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПОБУДОВИ ТА ЗАСТОСУВАННЯ СТАНДАРТІВ ІКТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ, ВЧИТЕЛІВ, АДМІНІСТРАТОРІВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ language: ukraine abstract: Сформульована проблема, що існуючі підходи до визначення поняття компетентності не дають змоги операційно виявляти рівень компетентності. Підхід полягає у тому, що рівень компетентності виражається через демонстрацію в діяльності, проте такі компоненти як мотивація, етичність, соціальність та поведінка можуть бути виражені через зовнішні, внутрішні та реальні показники та критерії виконання. А когнітивні та опреаціональні компоненти представляються через класичні знання, уміння, навички. keywords: компетентність, показники, критерії, поведінка, рівень. creators_name: Богачков, Ю. М. creators_name: Кривонос, О. М. ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2010 publication: Інформаційні технології в освіті pagerange: 166-169 refereed: TRUE citation: Богачков, Ю. М., Кривонос, О. М. (2010) ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПОБУДОВИ ТА ЗАСТОСУВАННЯ СТАНДАРТІВ ІКТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ, ВЧИТЕЛІВ, АДМІНІСТРАТОРІВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ. Інформаційні технології в освіті. с. 166-169. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9253/1/166-169.pdf