eprintid: 9261 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 220 dir: disk0/00/00/92/61 datestamp: 2013-03-01 12:49:56 lastmod: 2015-09-01 16:46:13 status_changed: 2013-03-01 12:49:56 type: article metadata_visibility: show title: ЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ ПРОГРАМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ language: ukraine abstract: У статті розглядається стиль програмування, який використовується в навчальному процесі. creators_name: Кривонос, О. М. creators_name: Шевчук, П. Г. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2011 publication: Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво pagerange: 148-150 refereed: TRUE referencetext: 1. Ален И. Голуб С и С++. Правила программирования / Ален И. Голуб // – М.: БИНОМ, 1996. – 272 с. 2. Вирт Н. Программирование на языке Модула-2 / Н. Вирт [пер. с англ.] // – М.: Мир, 1987. – 224 с. 3. Гришко Л.В. Навчання стилю програмування, як складова формування професійної культури майбутнього інженера-програміста // Вісник Черкаського університету, серія "Педагогічні науки". Випуск 143. – Черкаси, 2009. – С. 37-43. 4. Д. Ван Тассел. Стиль, разработка, эффективность, отладка и испытание программ / Д. Ван Тассел // – М.: Мир, 1985. – 332 с. 5. Керниган Б.В., Пайк Р. Практика программирования / Б.В. Керниган, Р. Пайк [пер. с англ.] // – М.:Вильямс, 2003 – 381 с. 6. Макконелл Дж. Анализ аолгоритмов. Вводный курс / Дж. Макконелл // – М.: Техносфера, 2002. – 304 с. 7. Биллиг В.А. Объектное программирование в классах на С# 3.0. Лекция: Корректность и устойчивость программных систем. / В.А. Биллиг. Объектное программирование в классах на С# 3.0. // Интернет-Университет Информационных Технологий [Електронний ресурс] ― 30.01.2011. ― Режим доступу: http://www.intuit.ru/department/pl/toopincsharp30/10/6.html citation: Кривонос, О. М., Шевчук, П. Г. (2011) ЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ ПРОГРАМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. с. 148-150. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9261/1/s25.pdf