eprintid: 9277 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/92/77 datestamp: 2013-03-11 15:10:38 lastmod: 2016-10-03 09:33:13 status_changed: 2013-03-11 15:10:38 type: article metadata_visibility: show title: КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ language: ukraine abstract: У статті підбито підсумки роботи в ході розв’язання проблеми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики, розкрито концептуальні засади дослідження, представлено теоретичні та практичні результати наукового пошуку, а також визначено педагогічні проблеми, що потребують подальшого вивчення. Результати досліджень віднесено до чотирьох груп: концептуально-теоретичної, методично-змістової, методично-процесуальної, експериментально-практичної. На основі системного аналізу розроблено концептуальну модель розвивальної професійно-педагогічної освіти, реалізовану на рівні професійно-освітньої, педагогічної, дидактичної та методичної систем. creators_name: Семенець, С. П. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_man full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 66 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 48-51 refereed: TRUE citation: Семенець, С. П. (2012) КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 48-51. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9277/1/10ts.pdf