%0 Journal Article %A Бузінська, Я. М. %D 2012 %F zu2:9279 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 66 %P 56-62 %T МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ %U http://eprints.zu.edu.ua/9279/ %X У статті розглянуто проблеми моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв’язків у початковій школі в нових умовах сучасної української держави. Показано, що розроблена модель містить такі структурні компоненти: мотиваційний, змістовий, рефлексивний та реалізаційний. Доведено, що цільову складову моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації міжпредметних зв’язків складає соціальне замовлення – сформованість умінь та навичок до реалізації міжпредметних зв’язків учителів початкової школи, мета та завдання підготовки до реалізації міжпредметних зв’язків.