%0 Journal Article %A Левченко, О. О. %D 2012 %F zu2:9286 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 66 %P 86-92 %T ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ВІДПРАЦЮВАННЯ МЕТОДИК ДІАГНОСТУВАННЯ ФАСИЛІТАТИВНОГО СТИЛЮ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ВЗАЄМОДІЇ МОЛОДИХ ВИКЛАДАЧІВ ДИСЦИПЛІН СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЦИКЛУ %U http://eprints.zu.edu.ua/9286/ %X Визначено основні методики дослідження формування фасилітативної компетентності, які впливають на стиль педагогічної взаємодії викладача. Розкрито окремі методи активної професійно психологічної підготовки, але це не означає, що вони є достатніми у формуванні компетентності фахівця гуманітарної галузі. Пов’язано це з тим, що це є одним із підходів практики діагностування оцінки результатів професійної підготовки.