%0 Journal Article %A Малинівська, Л. І. %D 2012 %F zu2:9288 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 66 %P 97-99 %T ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ СИСТЕМОЮ НАУКОВИХ ЗНАНЬ, ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕАЛІВ, ЦІННОСТЕЙ, ПЕРЕКОНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ %U http://eprints.zu.edu.ua/9288/ %X У статті розкрито деякі особливості формування культури цивільного захисту та безпеки життєдіяльності студентів вищої школи за допомогою оволодіння ними системи наукових знань, гуманістичних ідеалів, цінностей, переконань і способів діяльності при надзвичайних ситуаціях. Розглянуто структурні компоненти (мотиваційний, когнітивний, технологічний, рефлексивний) та показники культури цивільного захисту студентів. Формування культури цивільного захисту і безпеки життєдіяльності є головним, системоутворюючим фактором становлення студента, майбутнього фахівця, повноцінного суб’єкта як особистості безпечного типу в суспільстві.