eprintid: 9292 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/92/92 datestamp: 2013-03-12 13:57:04 lastmod: 2015-08-15 03:47:50 status_changed: 2013-03-12 13:57:04 type: article metadata_visibility: show title: РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У ФРАНЦІЇ ТА УКРАЇНІ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ language: ukraine abstract: У статті здійснено порівняння реформування французької та української систем шкільної освіти. Визначено такі критерії для зіставлення: структура досліджуваних систем; тривалість навчання в середній школі; цілі навчання; концептуальна основа формування змісту освіти; річне навчальне навантаження на учня; зміст шкільних програм; вибір підручників; часові рамки здійснення реформи; напрями реформування; роль держави і суспільства у реформуванні змісту шкільної освіти; моніторинг успішності учнів в опануванні змісту навчальних програм. В результаті порівняльно-педагогічного аналізу нововведень у галузі змісту шкільної освіти в Україні та Франції визначено спільні для обох країн тенденції у цій царині, а також відмінності у впровадженні реформ. creators_name: Папіжук, В. О. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 66 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 104-109 refereed: TRUE citation: Папіжук, В. О. (2012) РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У ФРАНЦІЇ ТА УКРАЇНІ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 104-109. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9292/1/23nts.pdf