relation: http://eprints.zu.edu.ua/9295/ title: ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ creator: Самаріна, С. І. subject: L Освіта (Загальне) description: У статті здійснено історико-педагогічний аналіз методів формування дисципліни учнів у закладах шкільної освіти в Україні. Розкрито сутність методів, що використовувалися у шкільній практиці другої половини ХІХ – на початку ХХ століття, зроблено їхній порівняльний аналіз у контексті сучасної педагогічної теорії і практики. Особливу увагу акцентовано на особливостях використання методів заохочення і покарання як найбільш популярних способах впливу під час формування дисциплінованості учнів у досліджуваний період. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка date: 2012 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/9295/1/26ts.pdf identifier: Самаріна, С. І. (2012) ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 118-122. language: ukraine