eprintid: 9295 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/92/95 datestamp: 2013-03-12 13:58:42 lastmod: 2015-08-15 03:48:14 status_changed: 2013-03-12 13:58:42 type: article metadata_visibility: show title: ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ language: ukraine abstract: У статті здійснено історико-педагогічний аналіз методів формування дисципліни учнів у закладах шкільної освіти в Україні. Розкрито сутність методів, що використовувалися у шкільній практиці другої половини ХІХ – на початку ХХ століття, зроблено їхній порівняльний аналіз у контексті сучасної педагогічної теорії і практики. Особливу увагу акцентовано на особливостях використання методів заохочення і покарання як найбільш популярних способах впливу під час формування дисциплінованості учнів у досліджуваний період. creators_name: Самаріна, С. І. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 66 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 118-122 refereed: TRUE citation: Самаріна, С. І. (2012) ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 118-122. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9295/1/26ts.pdf