%0 Journal Article %A Байда, М. В. %D 2012 %F zu2:9298 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 66 %P 132-136 %T ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ %U http://eprints.zu.edu.ua/9298/ %X Використовуючи статистичний критерій Фішера φ* , перевірено гіпотезу про відмінності між двома статистичними вибірками – контрольною та експериментальною групами студентів за рівнем сформованості 5 компонентів моделі підготовки вчителів-філологів до використання технологій кооперативного навчання в майбутній професійній діяльності. Наведено дані передекспериментального та післяекспериментального зрізів. Зроблено висновок про загальну ефективність запропонованої моделі. За допомогою методів математичної статистики підтверджено ефективність підготовки вчителів-філологів до використання кооперативного навчання.