eprintid: 9299 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/92/99 datestamp: 2013-03-12 13:59:20 lastmod: 2016-03-07 01:01:55 status_changed: 2013-03-12 13:59:20 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: similar_title_8494 item_issues_type: similar_title item_issues_description: Similar title to Гаращук, К. В. (2010) Характеристика поняття "освітня реформа" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції: теоретичні та методичні засади розвитку/ Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції.. pp. 61-63. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:11 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ "ОСВІТНЯ РЕФОРМА" У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЦІ language: ukraine abstract: У статті висвітлено сутність поняття "освітня реформа" у широкому та вузькому розумінні. Подано характеристику його тлумачення вітчизняними та зарубіжними педагогами. Запропоновано розкриття змісту поняття "освітня реформа" за допомогою порівняльного, діахронічного та контент аналізу. Проаналізовано класифікацію освітніх реформ. Розглянуто співвідношення понять "освітні реформи" та "освітні зміни", "інновація" та "трансформація". Проаналізовано теорії освітніх змін, рівні, на яких проводиться реформування середньої освіти. Визначено етапи освітніх реформ, механізми просування реформаційних ініціатив і окреслено труднощі, які потрібно подолати на шляху реформування creators_name: Гаращук, К. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 66 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 137-141 refereed: TRUE citation: Гаращук, К. В. (2012) ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ "ОСВІТНЯ РЕФОРМА" У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 137-141. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9299/1/30nts.pdf