eprintid: 9299
rev_number: 21
eprint_status: archive
userid: 2172
dir: disk0/00/00/92/99
datestamp: 2013-03-12 13:59:20
lastmod: 2016-03-07 01:01:55
status_changed: 2013-03-12 13:59:20
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: similar_title_8494
item_issues_type: similar_title
item_issues_description: Similar title to
Гаращук, К. В.
(2010)
Характеристика поняття "освітня реформа" у вітчизняній та зарубіжній педагогіці.
Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції: теоретичні та методичні засади розвитку/ Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції..
pp. 61-63.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:26:11
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ "ОСВІТНЯ РЕФОРМА" У ВІТЧИЗНЯНІЙ
ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЦІ
language: ukraine
abstract: У статті висвітлено сутність поняття "освітня реформа" у широкому та вузькому розумінні. Подано характеристику його тлумачення вітчизняними та зарубіжними педагогами. Запропоновано розкриття змісту поняття "освітня реформа" за допомогою порівняльного, діахронічного та контент аналізу. Проаналізовано класифікацію освітніх реформ. Розглянуто співвідношення понять "освітні реформи" та "освітні зміни", "інновація" та "трансформація". Проаналізовано теорії освітніх змін, рівні, на яких проводиться реформування середньої освіти. Визначено етапи освітніх реформ, механізми просування реформаційних ініціатив і окреслено труднощі, які потрібно подолати на шляху реформування
creators_name: Гаращук, К. В.
ispublished: pub
subjects: L1
full_text_status: public
date: 2012
publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка
number: 66
publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
pagerange: 137-141
refereed: TRUE
citation: Гаращук, К. В. (2012) ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ "ОСВІТНЯ РЕФОРМА" У ВІТЧИЗНЯНІЙ ТА ЗАРУБІЖНІЙ ПЕДАГОГІЦІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 137-141.
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9299/1/30nts.pdf