%0 Journal Article %A Федорчук (Жуковська), А. Л. %D 2012 %F zu2:9306 %J Простір і час сучасної науки : матеріалів восьмої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Київ 19-21 квітня 2012 р.). – Київ, 2012. %N 3 %P 49-53 %T Профільне навчання в школах зарубіжжя : стан та перспективи розвитку %U http://eprints.zu.edu.ua/9306/ %X Сучасний етап реформування системи загальної середньої освіти в Україні характеризується активізацією впливу держави на процеси в цій сфері. У зв’язку з цим в останні роки наша країна впевнено вступила на шлях відродження та зміцнення інтелектуального потенціалу своєї нації. 3 цією метою здійснено диференціацію освіти, що привело до виникнення цілої системи загальноосвітніх навчальних закладів нового типу, альтернативних єдиній загальноосвітній школі, що існувала до цього часу. Головною метою даного перетворення є створення життєздатної системи неперервного навчання для досягнення високих освітніх рівнів і забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального потенціалу як найвищої цінності нації.