%0 Journal Article %A Семенець, Л. М. %D 2012 %F zu2:9312 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %J Сучасний підручник: реалії та перспективи//Збірник наукових праць %K математичні здібності, метод навчання %P 183-190 %T Методичні аспекти розвитку математичних здібностей у старшокласників %U http://eprints.zu.edu.ua/9312/ %X Теоретичний аналіз науклвих джерел і психолого-педагогічної літератури приводить до висновку, що формувальний характер професійно-педагогічної підготовки, а також розвиток складних особистісних утворень, до яких належать математичні здібності, досягається шляхом створення відповідних умов. Виявлення та забезпечення таких умов, з одного боку, слугує необхідною умовою формування професійної підготовки майбутніх учителів, а з іншого боку - є засобом розвязання проблеми професійно-педагогічної підготовки до розвитку математичних здібностей у старшокласників