eprintid: 9313 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/00/93/13 datestamp: 2014-12-08 12:30:34 lastmod: 2015-08-15 10:50:22 status_changed: 2014-12-08 12:30:34 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Навчально-математична діяльність як основа розвитку математичних здібностей у старшокласників language: ukraine abstract: Мета статті - з огляду на діяльніший підхід розкрити специфіку розвитку математичних здібностей у старшокласників, розробити та обгрунтувати концепцію моделі навчально-математичної діяльності keywords: математичні здібності, навчальна діяльність interacttype: expositive learntype: narrativetext context: Для студентів, аспірантів, викладачів навчальних закладів, науковців та представників громадських організацій creators_name: Семенець, Л. М. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Науковий вісник Чернівецького університету Педагогіка та психологія number: 589 publisher: Чернівецький національний університет імні Юрія Федьковича pagerange: 166-171 refereed: TRUE referencetext: А. Крутецкий В. А. Психология математических способностей школьников / В. А. Крутецкий. -М.: Просвещение, 1968.-432 с. 4.Леонтьев А. Н. Деятепьность. Сознание. Личноеть / А. И. Леонтьев. -1975. - 304 с. 5.Лернер И. Я. Развивающее обучение с дидактаческих позиций / И. Я. Лернер // Педагогика. 1996. - № 2. - С. 7-11. 6.Ліненко А. Ф. Теория и практика формирования готовности студентов педагогических вузов к профессиональной деятельносги: дію д-ра пед. наук.: 13.00.04 /Ліненко Алла Францівна - К'., 1996. - 403 с 8.Мясищев В. Н. Проблема способностей в сонетской психологи и ее ближайшие зздачи/ В.Н.Мясищев// Проблеми стособностей.-М.: Изд-во АГIIІ PCФСР,1%2.-С.23-34. 9.МясищевВ.Н. Способности и потреб доста /В.Н.Мясищев //Спо-собности и потребности Л.: Изд-воЛТУ, 1960. -№ 287.-С. 37-44. 10.Рубинштейн С. Л Основи общей психологи / С. Л. Рубинштейн. - М.: Педагогика, 1989. -357 с. 11.Савчин М. В. Вікова психологія: навч. посіб. / М. В. Савчин, Л. П.Власенко. -К.: Академвидав, 2006. - 360 с. 12.Семенець ЛМ Проблеми формування математичних здібностей у контексті діяльнісного підходу /Л. М. Семенець // Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. -2008. -Вин. 127. -С. 135-139. citation: Семенець, Л. М. (2011) Навчально-математична діяльність як основа розвитку математичних здібностей у старшокласників. Науковий вісник Чернівецького університету Педагогіка та психологія (589). с. 166-171. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9313/6/%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE_%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C.pdf