eprintid: 9317 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 1391 dir: disk0/00/00/93/17 datestamp: 2014-12-09 14:04:52 lastmod: 2015-08-15 03:50:09 status_changed: 2014-12-09 14:04:52 type: article metadata_visibility: show contact_email: ohorona.pr@gmail.com title: Зміст і структура технології розвитку математичних здібностей у старшокласників language: ukraine abstract: У статті розкрито зміст педагогічної технології розвитку математичних здібностей, встановлено взаємозвязок її складових та структурних компонентів професійно-педагогічної готовності до її впровадження keywords: технологія, педагогічна технологія, технологія навчання, професійно-педагогічна готовність interacttype: mixed learntype: narrativetext context: Для студентів, аспірантів, викладачів навчальних закладів, науковців та представників громадських організацій creators_name: Семенець, Л. М. creators_id: ohorona.pr@gmail.com ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_phy full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Серія:Педагогіка.Випуск 41 number: 41 publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника pagerange: 154-157 refereed: TRUE referencetext: 1. Національна доктрина розвитку освіти у XXI столітті: Проект // педагогічна газета. - № 7. - 2001. - С. 4-6. 2. Крутецкий В. А. Психология математических способностей школьников. - М.: Просвещение, 1968. - 432 с. 3. Семенець Л. М. Проблеми формування математичних здібностей у контексті діяльнісного підходу // Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. - Випуск 127. - Черкаси, 2008. - С 135-139. 4. Семенець Л. М. Розвиток математичних здібностей у старшокласників як сучасна дидактична проблема / Л. М. Семенець // Підготовка майбутнього педагога в умовах реформування сучасної вищої освіти: проблеми, теорія і практика: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. - Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т їм. Григорія Сковороди. - 2011. - С. 123-124. 5. Нісімчук А. С. Сучасні педагогічні технології: навчальний посібник /А. С Нісімчук, О. С Падалка, О. Т. Шпак. - К.: Видавничий центр „Просвіта", 2000. - 368 с 6. Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. -М.: Педагогика, 1989. - 191 с. 7. Лихачёв Б. Т. Педагогика / Б. Т. Лихачёв - М.: Юрайт-М, 2001. -166 с. 8. Кларин М. В. Педагогическая технология в учебном процессе. Анализ зарубежного опыта / М. В. Кларин. - М.: Знание, 1989. - 80 с. 9. Слєпкань 3.1. Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2004. - 240 с 10. Пехота О. М. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій / О. М. Пєхота та ін. - К.: В-во А.С.К., 2003-240 с. 11. Подласый И. П. Педагогика Общие основы процесса обучения / Иван Павлович Подласый. - М.: Педагогика, 1999. - 317с. 12. Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий: В 2 т. Т 1 / Г. К. Селевко. - М.: НИИ школьных технологий, 2006. - 816с. citation: Семенець, Л. М. (2012) Зміст і структура технології розвитку математичних здібностей у старшокласників. Вісник Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Серія:Педагогіка.Випуск 41 (41). с. 154-157. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9317/1/%D0%A2%D0%B5%D1%85.%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2.%28%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BF.%D1%83%D0%BD.%29.pdf