%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мосіюк, О. О. %D 2012 %F zu2:9330 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 66 %P 181-184 %T Модель інноваційного процесу педагога %U http://eprints.zu.edu.ua/9330/ %X У статті з’ясовано походження поняття "інновація". Охарактеризовано співвідношення дефініцій інноваційного педагогічного та інноваційного освітнього процесів. Запропоновано модель інноваційного процесу педагога як відкритої системи, що визначає основні напрями впливу на процес продукування інновацій, та вказано її кардинальні елементи. Визначено основні напрями подальших перспективних психолого-педагогічних досліджень із впровадження навчально-виховних інноваційних технологій.