eprintid: 9330 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/93/30 datestamp: 2013-03-19 10:58:48 lastmod: 2016-08-31 19:23:45 status_changed: 2013-03-19 10:58:48 type: article metadata_visibility: show title: Модель інноваційного процесу педагога language: ukraine abstract: У статті з’ясовано походження поняття "інновація". Охарактеризовано співвідношення дефініцій інноваційного педагогічного та інноваційного освітнього процесів. Запропоновано модель інноваційного процесу педагога як відкритої системи, що визначає основні напрями впливу на процес продукування інновацій, та вказано її кардинальні елементи. Визначено основні напрями подальших перспективних психолого-педагогічних досліджень із впровадження навчально-виховних інноваційних технологій. creators_name: Мосіюк, О. О. creators_id: Xandr_Mos@meta.ua ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 66 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 181-184 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Мосіюк, О. О. (2012) Модель інноваційного процесу педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 181-184. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9330/1/40.pdf