eprintid: 9334 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2172 dir: disk0/00/00/93/34 datestamp: 2013-03-19 11:00:47 lastmod: 2015-08-15 03:52:06 status_changed: 2013-03-19 11:00:47 type: article metadata_visibility: show title: ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ НАРОДІВ НА ПРОБЛЕМУ РОЗВИТКУ ОСВІТИ language: ukraine abstract: Статтю присвячено аналізу особливостей формування освіти у різних народів з давніх часів до сьогодення. Показано взаємозалежність між формуванням та розвитком освіти від розвитку суспільства та домінуючих ціннісних вимірів людського життя. Розглянуто історико-філософський підхід у становленні систем освіти, що забезпечує визначення закономірностей та напрямів удосконалення сучасної системи освіти і, насамперед, її управлінської складової. Охарактеризовано історичне підґрунтя для формування сучасних підходів розвитку управління освітою на державно-громадських засадах. creators_name: Гончарук, В. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2012 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 66 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 194-197 refereed: TRUE citation: Гончарук, В. В. (2012) ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ НАРОДІВ НА ПРОБЛЕМУ РОЗВИТКУ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 194-197. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9334/1/42ts.pdf