eprintid: 9426 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 223 dir: disk0/00/00/94/26 datestamp: 2013-04-09 09:54:46 lastmod: 2015-08-15 03:58:20 status_changed: 2013-04-09 09:54:46 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості використання нових інформаційних технологій у навчанні майбутніх учителів математики, які допомагають розвинути необхідні практичні навички, збільшують інтерес до навчального матеріалу, дозволяють зробити навчальний процес ефективним та індивідуалізованим. Розкрито поняття інформаційної та інформаційно-технологічної компетентностей, висвітлено теоретичні аспекти їх формування. keywords: інформаційно-комунікаційні технології, компетентність, інформаційна компетентність, інформаційно-технологічна компетентність creators_name: Прилуцька, Н. С. creators_id: prilutska@gmail.com ispublished: pub subjects: QA75 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Інформаційні технології і засоби навчання volume: 10 number: 2 refereed: TRUE issn: 2076-8184 official_url: http://journal.iitta.gov.ua/ citation: Прилуцька, Н. С. (2009) Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики. Інформаційні технології і засоби навчання, 10 (2). ISSN 2076-8184 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9426/1/prilutska.pdf