%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Підгурська, В. Ю. %D 2013 %F zu2:9444 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 68 %P 3-8 %T Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода %U http://eprints.zu.edu.ua/9444/ %X У статті розглянуто педагогічну практику як складову навчально-виховного процесу, що покликана навчити студентів застосовувати науково-теоретичні знання з педагогіки, психології, фахових методик, а також удосконалювати відповідні практичні навички. Зроблено історико-педагогічний аналіз практичної підготовки майбутніх учителів, виділено періоди становлення і розвитку системи педагогічної практики. З’ясовано, що найбільш ефективною, є практика, яка має неперервний характер, тобто здійснюється на всіх етапах навчання. Визначено, що педагогічну практику варто розглядати як сприятливе середовище для формування комунікативних професійних умінь майбутніх педагогів.