eprintid: 9444 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/94/44 datestamp: 2013-05-16 08:20:51 lastmod: 2016-02-08 22:21:43 status_changed: 2013-05-16 08:20:51 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода language: ukraine abstract: У статті розглянуто педагогічну практику як складову навчально-виховного процесу, що покликана навчити студентів застосовувати науково-теоретичні знання з педагогіки, психології, фахових методик, а також удосконалювати відповідні практичні навички. Зроблено історико-педагогічний аналіз практичної підготовки майбутніх учителів, виділено періоди становлення і розвитку системи педагогічної практики. З’ясовано, що найбільш ефективною, є практика, яка має неперервний характер, тобто здійснюється на всіх етапах навчання. Визначено, що педагогічну практику варто розглядати як сприятливе середовище для формування комунікативних професійних умінь майбутніх педагогів. creators_name: Підгурська, В. Ю. ispublished: pub divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 68 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: 3-8 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Підгурська, В. Ю. (2013) Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителя-класовода. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68). с. 3-8. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9444/1/1.pdf