relation: http://eprints.zu.edu.ua/9446/ title: НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ ОСВІТНІХ ЗМІН У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ РОЗВИНЕНИХ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН (КІНЕЦЬ XX СТ. – ПОЧАТОК XXI СТ.) creator: Шихненко, К. І. description: У статті досліджено вплив концепції бізнесового менеджеризму, новітніх здобутків когнітивної психології, ідеї соціального партнерства школи – родини – місцевої громади на формування та подальший розвиток теорії освітніх змін, що склалася у педагогіці розвинених англомовних країн у кінці ХХ ст. – на початку ХХI ст. Визначено, що знання з вищезазначених наукових напрямків, розвинуті в рамках теорії освітніх змін, заклали теоретичне підґрунтя для сучасних реформаційних процесів у системах середньої освіти США, Канади, Великобританії та інших країн. Наголошено на важливості аналізу наукових знань, що сприяють розвитку зарубіжної інноваційної педагогічної думки, для осмислення та спрямування реформаційних процесів у системі вітчизняної середньої освіти. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/9446/1/3.pdf identifier: Шихненко, К. І. (2013) НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ ОСВІТНІХ ЗМІН У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ РОЗВИНЕНИХ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН (КІНЕЦЬ XX СТ. – ПОЧАТОК XXI СТ.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68). с. 14-20. ISSN 2076-6173 language: ukraine