eprintid: 9446 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/94/46 datestamp: 2013-05-16 08:29:56 lastmod: 2015-08-15 03:59:35 status_changed: 2013-05-16 08:29:56 type: article metadata_visibility: show title: НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ ОСВІТНІХ ЗМІН У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ РОЗВИНЕНИХ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН (КІНЕЦЬ XX СТ. – ПОЧАТОК XXI СТ.) language: ukraine abstract: У статті досліджено вплив концепції бізнесового менеджеризму, новітніх здобутків когнітивної психології, ідеї соціального партнерства школи – родини – місцевої громади на формування та подальший розвиток теорії освітніх змін, що склалася у педагогіці розвинених англомовних країн у кінці ХХ ст. – на початку ХХI ст. Визначено, що знання з вищезазначених наукових напрямків, розвинуті в рамках теорії освітніх змін, заклали теоретичне підґрунтя для сучасних реформаційних процесів у системах середньої освіти США, Канади, Великобританії та інших країн. Наголошено на важливості аналізу наукових знань, що сприяють розвитку зарубіжної інноваційної педагогічної думки, для осмислення та спрямування реформаційних процесів у системі вітчизняної середньої освіти. creators_name: Шихненко, К. І. creators_id: shikhkate@ukr.net ispublished: pub full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 68 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: 14-20 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Шихненко, К. І. (2013) НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТЕОРІЇ ОСВІТНІХ ЗМІН У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ РОЗВИНЕНИХ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН (КІНЕЦЬ XX СТ. – ПОЧАТОК XXI СТ.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68). с. 14-20. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9446/1/3.pdf