eprintid: 9455 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 889 dir: disk0/00/00/94/55 datestamp: 2013-05-17 12:46:29 lastmod: 2015-08-15 04:00:16 status_changed: 2013-05-17 12:46:29 type: article metadata_visibility: show title: Особливості формування захисних властивостей організму (імунітету) у дітей шкільного віку в залежності від фізичного навантаження language: ukraine abstract: На сьогоднішній день в Україні відбувається катастрофічне погіршення здоров`я нації в цілому, та підлітків шкільного віку зокрема. Все частіше ми чуємо про неспроможність учнів виконувати стандартні нормативи на уроках фізичного виховання та навіть, про смертельні випадки на уроках. Причиною такого плачевного стану рівня здоров`я молоді є те, що держава приділяє мало уваги саме фізичному вихованню, що негативно відбивається на захисних властивостях організму школярів. creators_name: Дідус, Т. М. creators_name: Шевчук, Д. В. creators_name: Корнійчук, Н. М. ispublished: pub subjects: Q1 divisions: sch_fun full_text_status: public date: 2013-04-16 date_type: published publication: Біологічні дослідження - 2013 publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 244-245 refereed: TRUE citation: Дідус, Т. М., Шевчук, Д. В., Корнійчук, Н. М. (2013) Особливості формування захисних властивостей організму (імунітету) у дітей шкільного віку в залежності від фізичного навантаження. Біологічні дослідження - 2013. с. 244-245. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9455/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B8%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%BC%D1%83%20%D1%83%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D1%96%D0%BA%D1%83%20%D0%B2%20%D0%B7%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%B6%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%20%D1%84%D1%96%D0%B7%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf