%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Войцехівська, Н. К. %D 2013 %F zu2:9475 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 68 %P 55-58 %T ПРИМИРЕННЯ ЯК СПОСІБ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ ВЗАЄМОДІЇ %U http://eprints.zu.edu.ua/9475/ %X У статті розглянуто деякі соціальні та лінгвістичні особливості комунікативної ситуації примирення; описано стратегії, тактики і прийоми реалізації комунікативного наміру примирення; з’ясовано спеціалізовані й допоміжні засоби вираження прохання про вибачення та згоди це прохання прийняти; охарактеризовано деякі невербальні маркери, що супроводжують дискурс зі значенням примирення; а також визначено місце і функції комунікативної ситуації примирення в конфліктному дискурсі.