%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ковальова, Т. П. %D 2013 %F zu2:9484 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 68 %P 81-86 %T ЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ) %U http://eprints.zu.edu.ua/9484/ %X У даній статті на основі аналізу лексичного складу слоганів політичної реклами здійснено дослідження ціннісної структури сучасного німецького політичного дискурсу. З’ясовано, що ціннісно орієнтованими семантичними домінантами виступають поняття: робота, соціальна захищенність, Німеччина, Європа, захист навколишнього середовища, освіта та мир. Розглянуто особливості конкретизації даних ціннісних пріоритетів у слоганах основних політичних партій ФРН, визначено їх комунікативно-прагматичні функції та роль у формуванні іміджу конкретної політичної партії.