eprintid: 9484 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/94/84 datestamp: 2013-05-18 10:22:08 lastmod: 2015-08-15 04:03:33 status_changed: 2013-05-18 10:22:08 type: article metadata_visibility: show title: ЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ) language: ukraine abstract: У даній статті на основі аналізу лексичного складу слоганів політичної реклами здійснено дослідження ціннісної структури сучасного німецького політичного дискурсу. З’ясовано, що ціннісно орієнтованими семантичними домінантами виступають поняття: робота, соціальна захищенність, Німеччина, Європа, захист навколишнього середовища, освіта та мир. Розглянуто особливості конкретизації даних ціннісних пріоритетів у слоганах основних політичних партій ФРН, визначено їх комунікативно-прагматичні функції та роль у формуванні іміджу конкретної політичної партії. creators_name: Ковальова, Т. П. creators_id: tetyana_kovalyova@mail.ru ispublished: pub subjects: L1 divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 68 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: 81-86 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Ковальова, Т. П. (2013) ЦІННІСНА СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (68). с. 81-86. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9484/1/18.pdf