%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Дмитренко, М. Й. %D 2013 %F zu2:9547 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 67 %P 8-12 %T ГОЛОВНІ СТРАТЕГІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В СУЧАСНІЙ ФІЛОСОФСЬКІЙ РЕФЛЕКСІЇ %U http://eprints.zu.edu.ua/9547/ %X У статті охарактеризовано підходи до розгляду поняття корпоративної культури залежно від специфіки впливу на організаційну ефективність і факторів впливу на її створення. Обґрунтовано підвищення мотивації працівників до ефективної праці крізь призму моральних цінностей і корпоративної культури. Окреслено передумови виникнення та процеси, які супроводжували розвиток даного феномену. Теоретично узагальнено принципи та основи вибору стратегії розвитку корпоративної культури, також представлено систему заходів для впровадження на підприємстві. Зважаючи на сучасні загрози вітчизняному бізнесові, акцентовано увагу на укріпленні корпоративної культури шляхом особистісної мотивації працівників та їх соціальної згуртованості.