eprintid: 9556 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/95/56 datestamp: 2013-06-04 13:10:35 lastmod: 2015-08-15 04:12:02 status_changed: 2013-06-04 13:10:35 type: article metadata_visibility: show title: ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ЕТИКИ language: ukraine abstract: У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури та педагогічної практики охарактеризовано принципи та особливості навчання шляхом впровадження технології розвитку критичного мислення. Обґрунтовано методичні умови формування критичного мислення учнів на уроках етики, розкрито методи та прийоми, які сприяють активізації пізнавальної діяльності школярів. Визначено такі методичні умови, направлені на формування критичного мислення на уроках етики: урахування вчителем вікових та психолого-педагогічних особливостей молодших підлітків, чітка організація пізнавальної діяльності учнів на кожному етапі уроку (виклик, осмислення, рефлексія); обов'язкове поєднання індивідуальної, групової й колективної форм організації навчання; створення на уроці атмосфери взаєморозуміння, взаємоповаги, творчого співробітництва. creators_name: Журба, О. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 67 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: 48-52 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Журба, О. В. (2013) ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ЕТИКИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 48-52. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9556/1/11.pdf