%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Підгурська, В. Ю. %D 2013 %F zu2:9559 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 67 %P 65-69 %T Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів %U http://eprints.zu.edu.ua/9559/ %X У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що мовнокомунікативна компетентність забезпечена такими психологічними процесами, як: розвинене мислення, мотивація навчання, інтелект, мовна діяльність та ін. Розглянуто процес спілкування як діяльність. Визначено, що саме спілкування займає провідну позицію у педагогічній діяльності, оскільки зумовлене діалогічною взаємодією у навчально-виховному процесі. Проаналізовано умови, за яких педагогічне спілкування буде найоптимальнішим.