eprintid: 9559 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/95/59 datestamp: 2013-06-04 13:25:20 lastmod: 2016-02-08 22:23:59 status_changed: 2013-06-04 13:25:20 type: article metadata_visibility: show title: Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів language: ukraine abstract: У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано, що мовнокомунікативна компетентність забезпечена такими психологічними процесами, як: розвинене мислення, мотивація навчання, інтелект, мовна діяльність та ін. Розглянуто процес спілкування як діяльність. Визначено, що саме спілкування займає провідну позицію у педагогічній діяльності, оскільки зумовлене діалогічною взаємодією у навчально-виховному процесі. Проаналізовано умови, за яких педагогічне спілкування буде найоптимальнішим. creators_name: Підгурська, В. Ю. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 67 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: 65-69 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Підгурська, В. Ю. (2013) Психологічні аспекти формування мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів-класоводів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 65-69. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9559/1/14.pdf