%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ткаченко, В. В. %D 2013 %F zu2:9565 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 67 %P 95-98 %T ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/9565/ %X У статті досліджено питання розробки комплексу базових категорій і понять концепції особистісно орієнтованого підходу у навчанні студентів-соціологів, а також характеристики змісту даних категорій і понять. Виявлено, що в результаті взаємодії з освітнім середовищем, студент набуває досвід, рефлексивно трансформований ним в знання. Визначено, що основними відмінностями "знаннєвого" продукту студента є засвоєні ним засоби діяльності, розуміння сенсу досліджуваного ним середовища