eprintid: 9565 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/95/65 datestamp: 2013-06-05 12:19:34 lastmod: 2015-08-15 04:13:15 status_changed: 2013-06-05 12:19:34 type: article metadata_visibility: show title: ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ language: ukraine abstract: У статті досліджено питання розробки комплексу базових категорій і понять концепції особистісно орієнтованого підходу у навчанні студентів-соціологів, а також характеристики змісту даних категорій і понять. Виявлено, що в результаті взаємодії з освітнім середовищем, студент набуває досвід, рефлексивно трансформований ним в знання. Визначено, що основними відмінностями "знаннєвого" продукту студента є засвоєні ним засоби діяльності, розуміння сенсу досліджуваного ним середовища creators_name: Ткаченко, В. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 67 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: 95-98 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Ткаченко, В. В. (2013) ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 95-98. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9565/1/20.pdf