%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ващук, О. В. %D 2013 %F zu2:9568 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 67 %P 108-113 %T ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА УМОВ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ ОБДАРОВАНОСТІ %U http://eprints.zu.edu.ua/9568/ %X У статті зроблено спроби розмежувати поняття ''академічна та інтелектуальна обдарованість''. Виокремлено ознаки прояву академічної обдарованості. На основі вивчення обдарованих учнів, що досягли видатних результатів порівняно з однолітками, проаналізовано психолого-педагогічні умови розвитку академічної обдарованості старшокласників, організаційні форми та методи роботи з даною категорією школярів, їх бачення сучасної школи. Вказано, що обдаровані старшокласники можуть досягнути значних успіхів при реалізації власних здібностей до навчання на високому рівні складності за умови підтримки і допомоги з боку психолого-педагогічного колективу навчального закладу.