%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Грунтей, Т. І. %D 2013 %F zu2:9575 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 67 %P 132-136 %T ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ %U http://eprints.zu.edu.ua/9575/ %X У статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних учених до класифікації функцій управління навчанням. Акцентовано увагу на тому, що перехід до компетентнісно орієнтованої освіти потребує від учителя швидкої адаптації до реальних умов діяльності, а його функції набувають ширшого змісту. Функції управління навчально- пізнавальною діяльністю школярів розглянуто як зміст процесу управління, спрямований на взаємодію усіх суб’єктів управління, мотивацію й цільову орієнтацію їх діяльності з досягнення запланованого результату, визначено їх класифікацію та зміст на основі компетентнісного підходу до навчання. Аргументовано структурно-логічну схему взаємозв’язку управлінських функцій.