eprintid: 9575 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/95/75 datestamp: 2013-06-06 10:26:23 lastmod: 2015-08-15 04:14:23 status_changed: 2013-06-06 10:26:23 type: article metadata_visibility: show title: ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ language: ukraine abstract: У статті проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних учених до класифікації функцій управління навчанням. Акцентовано увагу на тому, що перехід до компетентнісно орієнтованої освіти потребує від учителя швидкої адаптації до реальних умов діяльності, а його функції набувають ширшого змісту. Функції управління навчально- пізнавальною діяльністю школярів розглянуто як зміст процесу управління, спрямований на взаємодію усіх суб’єктів управління, мотивацію й цільову орієнтацію їх діяльності з досягнення запланованого результату, визначено їх класифікацію та зміст на основі компетентнісного підходу до навчання. Аргументовано структурно-логічну схему взаємозв’язку управлінських функцій. creators_name: Грунтей, Т. І. creators_id: tetyana.gruntey@ukr.net ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 67 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: 132-136 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Грунтей, Т. І. (2013) ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМПЕТЕНТНІСНО СПРЯМОВАНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 132-136. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9575/1/28.pdf