eprintid: 9578 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/95/78 datestamp: 2013-06-06 10:53:15 lastmod: 2015-08-15 04:14:54 status_changed: 2013-06-06 10:53:15 type: article metadata_visibility: show title: ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ language: ukraine abstract: У статті досліджено психологічні передумови формування лінгвосоціокультурної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови в процесі читання художньої літератури. Зокрема звернено увагу на питання впливу культури на сприйняття людиною світу; визначення бар’єрів опосередкованого міжкультурного спілкування, таких як етноцентризм і стереотипи; розуміння тексту, написаного іноземною мовою. creators_name: Нацюк, М. Б. creators_id: nymaryana@gmail.com ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 67 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: 151-156 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Нацюк, М. Б. (2013) ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 151-156. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9578/1/32.pdf