eprintid: 9579 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/95/79 datestamp: 2013-06-06 10:53:11 lastmod: 2015-08-15 04:15:02 status_changed: 2013-06-06 10:53:11 type: article metadata_visibility: show title: ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ language: ukraine abstract: У статті проаналізовано позиції учених стосовно визначення сутності поняття "проектування" та його функцій, обґрунтовано актуальність та особливості проектування виховної діяльності класного колективу. Визначено п’ять основних етапів проектування виховної діяльності класного колективу (початковий, власне проектування, впровадження проекту, корекція проекту та заключний) та проаналізовано основні завдання педагога на даних етапах. creators_name: Прищепа, С. М. creators_id: svetlana_pryshchepa@rambler.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 67 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. pagerange: 157-160 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Прищепа, С. М. (2013) ОСНОВНІ ЕТАПИ ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 157-160. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9579/1/33.pdf