%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ковальова, Т. П. %D 2013 %F zu2:9588 %I Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир. %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 67 %P 202-206 %T ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ ТАКТИКИ ПРИХОВАНОГО ВПЛИВУ В РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (НА МАТЕРІАЛІ СЛОГАНІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ) %U http://eprints.zu.edu.ua/9588/ %X У даній статті здійснено аналіз засобів експлікації прихованого впливу в слоганах німецькомовної комерційної реклами. Застосовано міждисциплінарний підхід, який враховує дослідження методів прихованого впливу на психологічному та соціально-психологічному рівні. Виявлено імпліцитні засоби реалізації функції впливу, які базуються на апеляції до фундаментальних потреб адресата у комунікації та соціальних зв’язках.