eprintid: 9611 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 2540 dir: disk0/00/00/96/11 datestamp: 2013-09-02 10:53:10 lastmod: 2015-08-15 04:17:42 status_changed: 2013-09-02 10:53:10 type: article metadata_visibility: show title: Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX. language: ukraine abstract: У статті на матеріалі освітлення подій Олімпіади XXX розглянуто явище візуальної репрезентації як ефективного способу висвітлення міжнародних подій. keywords: візуальний елемент, емблема (лого), графічне зображення creators_name: Білюк, І. Л. creators_id: inna_bilyuk@mail.ru ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: 10. Лінгвістика XXI століття: нові дослідження і перспективи гол. ред. А.Д. Бєлова publisher: К.: Логос pagerange: 60-67 refereed: TRUE citation: Білюк, І. Л. (2012) Вербальні і невербальні засоби брендингу Олімпіади XXX. 10. Лінгвістика XXI століття: нові дослідження і перспективи гол. ред. А.Д. Бєлова. с. 60-67. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9611/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA%20%D0%86.%D0%9B.%201.pdf