%0 Journal Article %A Козак, І. В. %A Міхеєва, Г. М. %D 2013 %F zu2:9719 %I ЖДУ ім. Івана Франка %J Біологічні дослідження – 2013: Матеріали IV науково-практичної Всеукраїнської конференції молодих учених та студентів %K задачі, вправи, викладання біології, структура уроку біології, інтереси студентів %P 281-283 %T Задачі і вправи для розвитку пізнавальних інтересів студентів %U http://eprints.zu.edu.ua/9719/ %X Задачі і вправи вважаються важливими чинниками підвищення пізнавальної і практичної активності студентів в навчанні та під час проведення польових практик. Відомо, що в ході вирішення пізнавальної задачі з’являється потреба в нових знаннях, яку можна вважати стимулятором самостійної діяльності. Вирішення задач і вправ потребує прояву елементів творчого підходу до застосування наявних знань, особливо тоді, коли зміст завдання має тісний зв'язок з практичною діяльністю, з життям.