%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Романова, Г. М. %D 2013 %F zu2:9750 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 69 %P 41-46 %T ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІЧНИХ ВНЗ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ %U http://eprints.zu.edu.ua/9750/ %X У статті визначено перспективні напрями розвитку наукової проблеми підготовки викладачів економічних ВНЗ до проектування навчальних технологій, які представлено на трьох рівнях: соціальному, педагогічному та особистісно-професійному. Обґрунтовано, що перспективи, визначені для соціального рівня, полягають в підвищенні ролі держави у професійній підготовці викладачів економічних ВНЗ, пропозиції на педагогічному рівні пов’язані з удосконаленням змістових та процесуальних аспектів підготовки викладачів таких ВНЗ до проектування навчальних технологій, її науково-методичного забезпечення, вдосконалення підготовки викладачів на особистісно-професійному рівні передбачає самоосвіту та професійний саморозвиток.